• 21-07-2022, 10:44:47
    #1
    Selamlar herkese, Kuzenim Gt3 / GT3 Pro almayı düşünüyor. Ancak kafasında bir takım soru işaretleri var. O da acaba bu saatler diğer saatlere oranla ne kadar süre kullanışlı olur. Mesela 2 veya 3 sene sonra saat çöp olur mu ?

    Derdi aslında tam olarak mesela aldığı Seiko marka saati çocuklarına bile bırakıbiliyorken bunlarda da böyle bir durum olur mu ?

    Teşekkürler.
  • 21-07-2022, 12:13:24
    #2
    Ben şahsen o kadar ücreti Huawei marka bir saate vermeyi mantıklı bulmuyorum. Yine de kişi zevkine bağlı bir durum.
  • 21-07-2022, 12:15:22
    #3
    Akıllı saatler teknolojik ürünler. Modası geçiyor zamanla. Haliyle dededen toruna bırakma gibi düşünceler bu saatler için çok uygun değil. Bende Huawei watch gt2 sport var. 15 gun sarjı gıdıyor. Fakat apple watch olsun huawei olsun farketmez gunumuzun en gereksiz aksesuarı bence. Aynı şeyleri zaten telefonla yapabiliyoruz ve devamlı yanımızda.