Selamlar herkese, Kuzenim Gt3 / GT3 Pro almayı düşünüyor. Ancak kafasında bir takım soru işaretleri var. O da acaba bu saatler diğer saatlere oranla ne kadar süre kullanışlı olur. Mesela 2 veya 3 sene sonra saat çöp olur mu ?
Derdi aslında tam olarak mesela aldığı Seiko marka saati çocuklarına bile bırakıbiliyorken bunlarda da böyle bir durum olur mu ?
Teşekkürler.