• 20-07-2022, 13:04:33
    #1
    Arkadaşlar hızlı araba süren biri değilim,sollama yaparım ama tehlikeli makas atan biri değilim.Fahri müfettiş 1823 TL ceza yazmış.Buna itiraz edip iptal ettirmenin yolu var mı acaba? İtiraz için ödemem mi gerekiyor? Ve bu tip ceza yiyip cezayı iptal ettiren oldu mu?
  • 20-07-2022, 13:08:36
    #2
    Ben de emniyet şeridinden ceza yemişim bugün geldi. Eşimin böbrek sancısı sebebiyle emniyet şeridinden hastaneye gitmek zorunda kalmıştım. Doktor randevusu hastane faturaları vs. hepsi mevcut. Daha önce trafik cezasına itiraz eden varsa tecrübelerini paylaşabilirler mi?
  • 20-07-2022, 13:10:42
    #3
    Makas atma cezası bu
  • 20-07-2022, 13:12:13
    #4
    Cezayı ödeyip kamera kaydı olmadığı gerekçesiyle itiraz edebilirsiniz diye biliyorum.
  • 20-07-2022, 13:12:55
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makas atma cezası bu
    Biliyorum zaten?
  • 20-07-2022, 13:13:43
    #6
    makas atmadığınızı kanıtlarsanız iptal ettirebilirsiniz
  • 20-07-2022, 13:14:39
    #7
    ERP
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aracınız siyah sedan mı
  • 20-07-2022, 13:15:33
    #8
    gurkanincegul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    makas atmadığınızı kanıtlarsanız iptal ettirebilirsiniz
    Hocam adamların makas attığımı kanıtlayacak delilleri yok.Benim kayıtım zaten yok.
  • 20-07-2022, 13:15:35
    #9
    Danışman
    Merhabalar.
    İtiraz edebilirsiniz. İptal edilme ihtimali var. Ama hakimin o anki ruh haline göre sonuç değişebiliyor. Size ceza tutanağı tebliğ edildiğinde içinde fotoğraf vs. olabiliyor. Kesilen cezanın haklılığını gösteren delil yoksa iptali daha olası. Size tebliğ olan bu tutanakla süresi içinde, sebepleriyle adliyede trafik cezalarına bakan birime itiraz edebilirsiniz. 2-3 ay bazen daha kısa sürede sonuçlanıyor. Kaybederseniz bir cezası yok. Ama her ihtimale karşı indirimden faydalanmak için önden ödeyebilirsiniz. Eğer kazanırsanız o para size iade ediliyor.

    İtiraz dilekçesini kendinizde yazabilirsiniz, fakat destek almak isterseniz imzamdaki konudan benimle iletişime geçebilirsiniz. İyi çalışmalar.
    İyi forumlar