Ben de emniyet şeridinden ceza yemişim bugün geldi. Eşimin böbrek sancısı sebebiyle emniyet şeridinden hastaneye gitmek zorunda kalmıştım. Doktor randevusu hastane faturaları vs. hepsi mevcut. Daha önce trafik cezasına itiraz eden varsa tecrübelerini paylaşabilirler mi?