Arkadaşlar hızlı araba süren biri değilim,sollama yaparım ama tehlikeli makas atan biri değilim.Fahri müfettiş 1823 TL ceza yazmış.Buna itiraz edip iptal ettirmenin yolu var mı acaba? İtiraz için ödemem mi gerekiyor? Ve bu tip ceza yiyip cezayı iptal ettiren oldu mu?