Hotmail kod gelmeme sorunu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hotmail kod gelmeme sorunu?
1
●
38
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hotmail kod gelmeme sorunu?
19-07-2022, 19:59:30
#1
Blacklion
Merhaba hocalarım. Bir adet hotmail mailim var giriş yaparken kod gelmesi lazım tel no son 4 hane giriyorum gelmiyor. Aylardır böyle şimdi hesabıma erişimimi de kaybettim. Ne yapabiliriz? Var mı daha önce başına gelen. Çözüm nedir?
19-07-2022, 20:01:35
#2
norahbutlean
Platin üye
İnstagramdan kod gelmiyor ise yardımcı olabilirim cuzi miktara
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler