Merhaba hocalarım. Bir adet hotmail mailim var giriş yaparken kod gelmesi lazım tel no son 4 hane giriyorum gelmiyor. Aylardır böyle şimdi hesabıma erişimimi de kaybettim. Ne yapabiliriz? Var mı daha önce başına gelen. Çözüm nedir?