İphone Kılıf Hakkında Destek
6
●178
- 18-07-2022, 16:31:44Merhaba, iphone 13 cihazım var. Telefoncudan 25tl ye aldığım şefaf kılıf kullanıyorum. Ama bu kılıf hızla sarardı ve içeriye toz alıyor. İnternette baktığımda spigen mcdodo gibi markaların şefaf kılıfları 250-340tl bandında. Bu kılıflarda sararma vs. olmuyor mu ? yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum
- 18-07-2022, 16:33:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yaklaşık 1 aydır aşağıdaki ürünü kullanıyorum.
https://mcdodo.com.tr/index.php?rout...%B1l%C4%B1f%09 - 18-07-2022, 16:34:21sararma vs. yaşadınız mı ? memmun musunuz ?macera73 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2022, 16:37:37aynı şekilde bende iphone 11 ime seyyar satıcıdan şeffaf kılıf almıştım. Sararmıştı. Gerçekten ucuzdan pahalısı yok hocam.İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle