İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, iphone 13 cihazım var. Telefoncudan 25tl ye aldığım şefaf kılıf kullanıyorum. Ama bu kılıf hızla sarardı ve içeriye toz alıyor. İnternette baktığımda spigen mcdodo gibi markaların şefaf kılıfları 250-340tl bandında. Bu kılıflarda sararma vs. olmuyor mu ? yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum
aynı şekilde bende iphone 11 ime seyyar satıcıdan şeffaf kılıf almıştım. Sararmıştı. Gerçekten ucuzdan pahalısı yok hocam.