Merhaba, iphone 13 cihazım var. Telefoncudan 25tl ye aldığım şefaf kılıf kullanıyorum. Ama bu kılıf hızla sarardı ve içeriye toz alıyor. İnternette baktığımda spigen mcdodo gibi markaların şefaf kılıfları 250-340tl bandında. Bu kılıflarda sararma vs. olmuyor mu ? yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum
aynı şekilde bende iphone 11 ime seyyar satıcıdan şeffaf kılıf almıştım. Sararmıştı. Gerçekten ucuzdan pahalısı yok hocam.