• 17-07-2022, 00:09:26
    #10
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yıl tek fiil Default temada kullandım forumu. Yeni bir kaç aydır modern temaya geçtim, başlarda biraz zor karmaşık gibi geldi ama şuan gayet iyi..
    Geçtiğimiz haftalarda bende formu kurcalarken denedim Default temayı. Ama bana göre değildi. Hatta eski haline döndürmek için biraz uğraştım.
  • 17-07-2022, 00:11:32
    #11
    Dark mode gibisi yok.

    Özellikle R10’nun gece modu renklerini kim ayarladıysa tam cennetlik.
    • onlyHakan
    onlyHakan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-07-2022, 00:14:00
    #12
    Gözlerimi seviyorum. Kesinlikle karanlık tema.
  • 17-07-2022, 00:14:00
    #13
    Arabada kullandığım iç aydınlatmadan eve, atölyeden pc temasına kadar herşeyim koyu tema
  • 17-07-2022, 00:16:46
    #14
    Karanlik tabiki
  • 17-07-2022, 00:33:42
    #15
    Herkes karanlık yazmış

    https://www.youtube.com/watch?v=71q3XcxMbVc


    İlk zamandan beri aydınlık temaya alışığım o yüzden aydınlık tema içimizde kararmasın
  • 17-07-2022, 00:35:08
    #16
    Herzaman koyu tema
    ayrıca diğer tüm siteler için chrome://flags - Auto Dark Mode for Web Contents-enabled
  • 17-07-2022, 00:53:27
    #17
    Ben ve narin gözlerim karanlık temayı seviyor
  • 17-07-2022, 07:07:37
    #18
    R10'un gece modu tonlarına geçtiğimde tonlar birbirine aşırı yakın olduğundan okuyamıyorum her şeyi o yüzden gündüz modda kalıyorum