onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 yıl tek fiil Default temada kullandım forumu. Yeni bir kaç aydır modern temaya geçtim, başlarda biraz zor karmaşık gibi geldi ama şuan gayet iyi..
Geçtiğimiz haftalarda bende formu kurcalarken denedim Default temayı. Ama bana göre değildi. Hatta eski haline döndürmek için biraz uğraştım.