Karanlık tema mı aydınlık tema mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Karanlık tema mı aydınlık tema mı?
19
●
346
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Karanlık tema mı aydınlık tema mı?
1
2
3
17-07-2022, 00:09:26
#10
onlyHakan
onlinecihan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
15 yıl tek fiil Default temada kullandım forumu. Yeni bir kaç aydır modern temaya geçtim, başlarda biraz zor karmaşık gibi geldi ama şuan gayet iyi..
Geçtiğimiz haftalarda bende formu kurcalarken denedim Default temayı. Ama bana göre değildi. Hatta eski haline döndürmek için biraz uğraştım.
17-07-2022, 00:11:32
#11
Misafir
Dark mode gibisi yok.
Özellikle R10nun gece modu renklerini kim ayarladıysa tam cennetlik.
onlyHakan
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
17-07-2022, 00:14:00
#12
juntos
Gözlerimi seviyorum. Kesinlikle karanlık tema.
17-07-2022, 00:14:00
#13
Ugursuz
Arabada kullandığım iç aydınlatmadan eve, atölyeden pc temasına kadar herşeyim koyu tema
17-07-2022, 00:16:46
#14
KCK
Karanlik tabiki
17-07-2022, 00:33:42
#15
YellowTiger
Herkes karanlık yazmış
https://www.youtube.com/watch?v=71q3XcxMbVc
İlk zamandan beri aydınlık temaya alışığım o yüzden aydınlık tema içimizde kararmasın
17-07-2022, 00:35:08
#16
Trustee
Herzaman koyu tema
ayrıca diğer tüm siteler için chrome://flags - Auto Dark Mode for Web Contents-enabled
17-07-2022, 00:53:27
#17
EndStar
Ben ve narin gözlerim karanlık temayı seviyor
17-07-2022, 07:07:37
#18
Celilkilic
R10'un gece modu tonlarına geçtiğimde tonlar birbirine aşırı yakın olduğundan okuyamıyorum her şeyi o yüzden gündüz modda kalıyorum
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler