Konu
Karanlık tema mı aydınlık tema mı?
17-07-2022, 07:07:37
#18
Celilkilic
R10'un gece modu tonlarına geçtiğimde tonlar birbirine aşırı yakın olduğundan okuyamıyorum her şeyi o yüzden gündüz modda kalıyorum