• 15-07-2022, 13:28:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkese merhabalar iyi günler, az önce Şirinevler meydanda bir çiçekçinin yanından geçerken bir şarkı duydum, bir kaç kelimesini hafızaya attıktan sonra nasıl olsa bulurum dedim ama yarım saattir arıyor ve bulamıyorum 😅

    sesini Halil Sezai ye benzetmiştim ama sanırım değil şarkının hatırladığım tek sözleri oda bir kaç harf farklı olabilir boğuk geliyordu biraz,

    İstanbul acısını buldu ..... niye beni buldu ..... kaybolup vs vs diye devam ediyordu bulabilen olursa çok mutlu olurum şarkıdan ziyade aklıma takılacak biliyorum
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Halil Sezai - Ayyaş

      İstanbul kime kızdı da böyle
      Bizden çıkarır oldu?
      Acısını kaybedenlerin
      Acısını niye biz bulduk?
      Sonbahar içirir böyle

      Acısını yaşıyan bilir..
  • 15-07-2022, 13:31:32
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Halil Sezai - Ayyaş

    İstanbul kime kızdı da böyle
    Bizden çıkarır oldu?
    Acısını kaybedenlerin
    Acısını niye biz bulduk?
    Sonbahar içirir böyle

    Acısını yaşıyan bilir..
  • 15-07-2022, 13:38:38
    #3
    Hay Allah razı olsun teşekkürler. Bu şarkıydı evet ama remix bir versiyonuydu çalan onu da buldum şimdi, rahat bir uyku uyuyabilirim bugün