Herkese merhabalar iyi günler, az önce Şirinevler meydanda bir çiçekçinin yanından geçerken bir şarkı duydum, bir kaç kelimesini hafızaya attıktan sonra nasıl olsa bulurum dedim ama yarım saattir arıyor ve bulamıyorum 😅

sesini Halil Sezai ye benzetmiştim ama sanırım değil şarkının hatırladığım tek sözleri oda bir kaç harf farklı olabilir boğuk geliyordu biraz,

İstanbul acısını buldu ..... niye beni buldu ..... kaybolup vs vs diye devam ediyordu bulabilen olursa çok mutlu olurum şarkıdan ziyade aklıma takılacak biliyorum