• 14-07-2022, 16:31:37
    #1
    Arkadaşlar forumda gördüğüm kadarıyla bazı kişiler sürekli gmail açma işini gerçekleştiriyorlar, bu işi nasıl yapıyorlar? Bildiğim kadarıyla tek gmail hesabı açabiliyoruz. Bilen varsa yardımcı olursa sevinirim
  • 14-07-2022, 16:32:04
    #2
    Takip
  • 14-07-2022, 16:38:35
    #3
    Ekibimiz var ek gelir sağlamak isteyenler hem vesile oluyoruz hem forumda ihtiyacı olanların işi görülüyor. Şahsi olarak üretim yapanlarda var tabi
  • 14-07-2022, 16:49:47
    #4
    Ben de, kendi gmail üretim botumu kullanıyorum. tek pc üretimi 250-350 hesap arası değişiyor.
  • 14-07-2022, 16:50:46
    #5
    BOT ile hocam. Ben de temin edeceğim.
  • 14-07-2022, 17:31:09
    #6
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BOT ile hocam. Ben de temin edeceğim.
    nerden temin ediyoruz hocam konu varsa göz atabilir miyim
  • 14-07-2022, 17:57:57
    #7
    Bot ile açanlar telefon onayını nasıl atlatıyorlar? Atlatamıyorlarsa hesap başı 5 - 10 TL arası maliyet oluyor çünkü.