Arkadaşlar forumda gördüğüm kadarıyla bazı kişiler sürekli gmail açma işini gerçekleştiriyorlar, bu işi nasıl yapıyorlar? Bildiğim kadarıyla tek gmail hesabı açabiliyoruz. Bilen varsa yardımcı olursa sevinirim