Inbound İndividual müşteri temsilcisiyim, mesaim bitti eğitim hazırlıyorum ve arkada
https://youtu.be/4eAdY1sV0ig?list=RDUkYB5uRWVpY
Şuan da ne yapıyorsun ?
14
●352
- 14-07-2022, 00:07:49
- 14-07-2022, 00:11:16R10'daki hizmetleri yerele taşısak iş yapar mı acaba diye düşünüyorum