• 13-07-2022, 19:47:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar. 7 yaşında ki yeğenim çizim yapmaya başlamış ve bu şekilde anime karakterler çiziyor. Hepsi de kopya ile değil tamamen kendi aklındaki tasarımla. Ona ne tür tavsiyeler verirsiniz?

  • 13-07-2022, 19:50:21
    #2
    Boyama yapmayı denesinler. Ama bence boyama yaparken de belirli şeylere bağlı kalmadan boyasınlar. Örneğin bir insanın tenini boyarken özellikle ten rengi ile değil istedikleri şekilde boyasınlar. Zamanla estetik anlayışları ve hayal güçleri gelişerek çok güzel eserler çıkarabilirler.
  • 13-07-2022, 19:51:13
    #3
    Çok başarılı sürekli imgesel yapsın çünkü hayal gücü ne kadar geniş olur ise o kadar yelpazeside geniş olur asla bırakmasın uyumadan bol bol hayaller kursun. Fakat boyamaya şimdi değil kendini tamamıyla karakalem de aştıktan sonra boyamaya başlasın.
  • 13-07-2022, 19:51:50
    #4
    DermanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyama yapmayı denesinler. Ama bence boyama yaparken de belirli şeylere bağlı kalmadan boyasınlar. Örneğin bir insanın tenini boyarken özellikle ten rengi ile değil istedikleri şekilde boyasınlar. Zamanla estetik anlayışları ve hayal güçleri gelişerek çok güzel eserler çıkarabilirler.
    Boyama yapmasını ben de söyledim ama ona çok sıkıcı olduğunu söylüyor
  • 13-07-2022, 19:52:48
    #5
    DermanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyama yapmayı denesinler. Ama bence boyama yaparken de belirli şeylere bağlı kalmadan boyasınlar. Örneğin bir insanın tenini boyarken özellikle ten rengi ile değil istedikleri şekilde boyasınlar. Zamanla estetik anlayışları ve hayal güçleri gelişerek çok güzel eserler çıkarabilirler.
    2.resimde olan çizim için benden 3 şey istedi. Ben de bulut, toz ve ağaç dedim. Onları kullanarak çizdi. Ağaç olarak küpe, bulutu tişörte ekledi önünde de toz var
  • 13-07-2022, 19:53:17
    #6
    Bundab sonra biz demesek bile Hikaye tasarımı, kapak tasarımı ve maskot tasarımı ilgi alanları olacaktır muhtemelen : )))
    Çizim yapmaya devam etsin. Çizim Kurslarına& seminerlere götürün....
  • 13-07-2022, 19:54:52
    #7
    aerialv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.resimde olan çizim için benden 3 şey istedi. Ben de bulut, toz ve ağaç dedim. Onları kullanarak çizdi. Ağaç olarak küpe, bulutu tişörte ekledi önünde de toz var
    Hocam sadece 3 istek üzerine bir resim çizmek gerçekten hayal gücünü gösterir. Ben aynı zamanda müzisyenim hobi olarak. Biz de bazen 3-4 şey seçip onlar üzerine şarkı yazmaya çalışıyoruz. Bu yaşına göre gerçekten yeteneği var gibi görünüyor.
  • 13-07-2022, 19:54:58
    #8
    Asla sıkmayın.
  • 13-07-2022, 19:55:58
    #9
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundab sonra biz demesek bile Hikaye tasarımı, kapak tasarımı ve maskot tasarımı ilgi alanları olacaktır muhtemelen : )))
    Çizim yapmaya devam etsin. Çizim Kurslarına& seminerlere götürün....
    Şu an piyano kursuna gidiyor kardeşi ile birlikte (ikizi var) ve Evgeny Grinko'nun bir çok eserini çalıyorlar. Bundan sonra muhtemelen çizim kurslarına gider.