Merhaba arkadaşlar. 7 yaşında ki yeğenim çizim yapmaya başlamış ve bu şekilde anime karakterler çiziyor. Hepsi de kopya ile değil tamamen kendi aklındaki tasarımla. Ona ne tür tavsiyeler verirsiniz?