Boyama yapmayı denesinler. Ama bence boyama yaparken de belirli şeylere bağlı kalmadan boyasınlar. Örneğin bir insanın tenini boyarken özellikle ten rengi ile değil istedikleri şekilde boyasınlar. Zamanla estetik anlayışları ve hayal güçleri gelişerek çok güzel eserler çıkarabilirler.
2.resimde olan çizim için benden 3 şey istedi. Ben de bulut, toz ve ağaç dedim. Onları kullanarak çizdi. Ağaç olarak küpe, bulutu tişörte ekledi önünde de toz var