Üsküdar Ferah Mahallesi Sıkıntısı
14
●476
- 13-07-2022, 01:57:35O mahleyi biliyorum yukarısı çamlıca tepesi oluyor alt taraftaki cadde nato yolu.. Genelde orada oranın eski sakinleri oturur kentsel dönüşümle çoğu müstakil daire yıkıldı yeni yapı yapıldı.. Tanıdıklarım çok var orada 1 ay evel oradaydım hergün hırgür çıkıyordu..
- 13-07-2022, 01:58:11Şimdi hocam bu lafının üstüne birisi der ki kedi görmüş bir şeyini böyle sanmış. Onu bekliyorum. Ben bir sorunu belli ettim buradawhatsaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bende neyime güvenip denk geldiysem artık. - 13-07-2022, 01:59:41Aynen hocam çamlıcanın tam alt tarfında kalıyor bana kalsa güzel yer gibi gözüküyor fakat akşamları ne oluyor ise milletten mi eski yerinden mi Etraf psikopat doluyor.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2022, 02:03:48Allaha şükür diyorum ya anahtar vurdu diye belki başka bir şey olsa onu vuracaktı. İşin kötü yanı o onu tanıyor yoldan gelen durdu hepsi çullandı yalandan gel aşşağı dedim de inmediler oraya gelseler patates edeceklerdiyolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2022, 02:04:06Gençleri genelde gece boyu sabaha kadar takılıyorlar yukarıdaki parkta eski baz istasyonlarının olduğu yerde veya çamlıca tepesinin yanındaki ormanlık alanda mevzu çok oluyor orada.. Güzel bir semtti önceden emekli yeri sakin bir yerdi son kaç yıldır biraz çığrından çıkmaya başladı.. Oralar yine iyi birde o yoldan Dudullu / Santral tarafına giden lokasyon çok daha sıkıntılı..professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2022, 02:06:41Hocam ümraniye santral tarafına doğru genel olarak yol üstü olduğu için oralar biraz daha sakin kalıyor. Millet olmuyor arada parklarda hariç tabiki.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
