• 13-07-2022, 01:53:54
    #1
    .................................................. ...........
  • 13-07-2022, 01:56:10
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben artık yol sorana bile duymamış gibi yapıyorum(0 şaka gerçekten böyle yapıyorum), herhangi birine herhangi bir şey demek artık büyük bir cesaret örneği. Kimin aklı dengesi yerinde, kim zil zurna deli bilmiyoruz.
  • 13-07-2022, 01:57:35
    #3
    O mahleyi biliyorum yukarısı çamlıca tepesi oluyor alt taraftaki cadde nato yolu.. Genelde orada oranın eski sakinleri oturur kentsel dönüşümle çoğu müstakil daire yıkıldı yeni yapı yapıldı.. Tanıdıklarım çok var orada 1 ay evel oradaydım hergün hırgür çıkıyordu..
  • 13-07-2022, 01:58:11
    #4
    whatsaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben artık yol sorana bile duymamış gibi yapıyorum(0 şaka gerçekten böyle yapıyorum), herhangi birine herhangi bir şey demek artık büyük bir cesaret örneği. Kimin aklı dengesi yerinde, kim zil zurna deli bilmiyoruz.
    Şimdi hocam bu lafının üstüne birisi der ki kedi görmüş bir şeyini böyle sanmış. Onu bekliyorum. Ben bir sorunu belli ettim burada

    Bende neyime güvenip denk geldiysem artık.
  • 13-07-2022, 01:59:41
    #5
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O mahleyi biliyorum yukarısı çamlıca tepesi oluyor alt taraftaki cadde nato yolu.. Genelde orada oranın eski sakinleri oturur kentsel dönüşümle çoğu müstakil daire yıkıldı yeni yapı yapıldı.. Tanıdıklarım çok var orada 1 ay evel oradaydım hergün hırgür çıkıyordu..
    Aynen hocam çamlıcanın tam alt tarfında kalıyor bana kalsa güzel yer gibi gözüküyor fakat akşamları ne oluyor ise milletten mi eski yerinden mi Etraf psikopat doluyor.
  • 13-07-2022, 01:59:49
    #6
    Kavga varsa alacan çekirdek çitletecen. Sanane millet yesin birbirini. Ortalık deli dolu hocam Allah muhafaza bıçak falan takmamislar
  • 13-07-2022, 02:03:48
    #7
    yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kavga varsa alacan çekirdek çitletecen. Sanane millet yesin birbirini. Ortalık deli dolu hocam Allah muhafaza bıçak falan takmamislar
    Allaha şükür diyorum ya anahtar vurdu diye belki başka bir şey olsa onu vuracaktı. İşin kötü yanı o onu tanıyor yoldan gelen durdu hepsi çullandı yalandan gel aşşağı dedim de inmediler oraya gelseler patates edeceklerdi
  • 13-07-2022, 02:04:06
    #8
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam çamlıcanın tam alt tarfında kalıyor bana kalsa güzel yer gibi gözüküyor fakat akşamları ne oluyor ise milletten mi eski yerinden mi Etraf psikopat doluyor.
    Gençleri genelde gece boyu sabaha kadar takılıyorlar yukarıdaki parkta eski baz istasyonlarının olduğu yerde veya çamlıca tepesinin yanındaki ormanlık alanda mevzu çok oluyor orada.. Güzel bir semtti önceden emekli yeri sakin bir yerdi son kaç yıldır biraz çığrından çıkmaya başladı.. Oralar yine iyi birde o yoldan Dudullu / Santral tarafına giden lokasyon çok daha sıkıntılı..
  • 13-07-2022, 02:06:41
    #9
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gençleri genelde gece boyu sabaha kadar takılıyorlar yukarıdaki parkta eski baz istasyonlarının olduğu yerde veya çamlıca tepesinin yanındaki ormanlık alanda mevzu çok oluyor orada.. Güzel bir semtti önceden emekli yeri sakin bir yerdi son kaç yıldır biraz çığrından çıkmaya başladı.. Oralar yine iyi birde o yoldan Dudullu / Santral tarafına giden lokasyon çok daha sıkıntılı..
    Hocam ümraniye santral tarafına doğru genel olarak yol üstü olduğu için oralar biraz daha sakin kalıyor. Millet olmuyor arada parklarda hariç tabiki.