onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gençleri genelde gece boyu sabaha kadar takılıyorlar yukarıdaki parkta eski baz istasyonlarının olduğu yerde veya çamlıca tepesinin yanındaki ormanlık alanda mevzu çok oluyor orada.. Güzel bir semtti önceden emekli yeri sakin bir yerdi son kaç yıldır biraz çığrından çıkmaya başladı.. Oralar yine iyi birde o yoldan Dudullu / Santral tarafına giden lokasyon çok daha sıkıntılı..
Hocam ümraniye santral tarafına doğru genel olarak yol üstü olduğu için oralar biraz daha sakin kalıyor. Millet olmuyor arada parklarda hariç tabiki.