iPhone 13 Gece Çekimi Çok Kötü - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iPhone 13 Gece Çekimi Çok Kötü
2
●
232
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
iPhone 13 Gece Çekimi Çok Kötü
12-07-2022, 23:40:50
#1
ZyDn
İphone 13 ile gece çekimi yaptık. Hesap makinesi daha iyi çekiyordur. Neden bu kadar berbat. Çözümü var mıdır?
12-07-2022, 23:41:54
#2
serdarsalda
13 pro max mi ?
12-07-2022, 23:44:03
#3
ZyDn
serdarsalda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
13 pro max mi ?
düz hocam.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler