• 12-07-2022, 23:40:50
    #1
    İphone 13 ile gece çekimi yaptık. Hesap makinesi daha iyi çekiyordur. Neden bu kadar berbat. Çözümü var mıdır?
  • 12-07-2022, 23:41:54
    #2
    13 pro max mi ?
  • 12-07-2022, 23:44:03
    #3
    serdarsalda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 pro max mi ?
    düz hocam.