Konu
iPhone 13 Gece Çekimi Çok Kötü
12-07-2022, 23:40:50
#1
ZyDn
İphone 13 ile gece çekimi yaptık. Hesap makinesi daha iyi çekiyordur. Neden bu kadar berbat. Çözümü var mıdır?