• 12-07-2022, 19:49:19
    #1
    Merhaba yaklaşık 5 hafta önce ayağımı arka bileğe birleşen kısımdan kırdım. Alçımı Prof bir tanıdığımız 4-5 gün önce çıkarttı ve destek alarak yürümemi 1 hafta sonra ise tamamen yürümemi söyledi. Şuan topallayarak tam basmadan yürüyorum fakat ağrılar çok fazla. Daha önce aynı durumu yaşayanlar bu süreçte neler yaptı
  • 12-07-2022, 19:51:08
    #2
    Geçmiş olsun alçı çıktığı için ağrı oluyor genelde o bölgede. 1 aya kalmaz normala dönüyor..
  • 12-07-2022, 20:13:37
    #3
    Geçmiş olsun hocam.
  • 12-07-2022, 20:17:32
    #4
    Tiksinir misin bilmem ama mutlaka kemik suyu ve kemiğin içerisinde olan ilik denilen eti ye bol bol ye. Hatta hazır kurban bayramı bulmakta sıkıntı çekemezsin. Sol ve sağ ayağımı belki 5-6 defa kırmışımdır. Vücudumda sağlam kemik yok kafatasım bile kırık o derece. Çok önceden sol ayağımı kırdım topuk, serçe parmak, bilek kırıktı. Ayak üstünde çatlak vardı. Doktor, anneme oğlunuz engelli kalacak küçük bir ihtimal belki toparlarsa bile yürüyüş bozukluğu olacak gibi şeyler söylemişti. Depresyona girdim bir yandan kemik emiyorum kara kara düşünüyorum falan her Allahın günü yedim 2 ayda bir şeyim kalmadı hatta samimi söylüyorum daha sağlam oldum 😂 Kemik bul kaynat iç kardeşim iliğini ye 1 ay sıksan dişini toparlarsın hemen. Çok geçmiş olsun