Merhaba yaklaşık 5 hafta önce ayağımı arka bileğe birleşen kısımdan kırdım. Alçımı Prof bir tanıdığımız 4-5 gün önce çıkarttı ve destek alarak yürümemi 1 hafta sonra ise tamamen yürümemi söyledi. Şuan topallayarak tam basmadan yürüyorum fakat ağrılar çok fazla. Daha önce aynı durumu yaşayanlar bu süreçte neler yaptı