• 12-07-2022, 02:26:55
    #1
    Başlıkta belirttiğim gibi neden sivil drone üretim işine girmiyoruz ?
    Özellikle Baykar savunma dünyada iha siha konusunda ön planda iken neden dji gibi bir firma kurulmuyor bunu çok merak ediyorum açıkçası.
    Dji yıllık 18 milyon yuan kazanıyor. Hadi biz yüzde 10 pay aksak yine yeter diye düşünüyorum.
    Sadece Baykar da değil en az 5 6 adet bu konuda iş yapan firma var.
    Bu soru ilk benim aklıma gelmemiştir ama bu sorunun cevabını hep merak ediyorum açıkçası
  • 12-07-2022, 02:29:07
    #2
    Çünkü üretmeyi sevmiyoruz ülke olarak hazır alıyoruz. Demir eksen Demir filizi verecek ülkede buğdayı bile dışarıdan alıyoruz. Bayılıyoruz ülkecek hazıra
  • 12-07-2022, 02:30:20
    #3
    Herşey sırayla. Önce kağıt uçak yapalım. Aa pardon kağıtta ozellesmisti sahi unuttum
  • 12-07-2022, 02:38:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Üretmek ve biz ben çok bagdastiramadim kardeş ya 😔
  • 12-07-2022, 02:41:20
    #5
    2023
  • 12-07-2022, 03:15:52
    #6
    Her geçen gün zarar yazan yap, işlet, devret olaylarına harcanan paralar yerine Fabrika kurmaya destek verilseydi zaten ekonomi bu halde olmuycaktı.
    Millet olarak sırtımızda o kadar yük var ki kambur kaldık herşeye.
  • 12-07-2022, 03:48:00
    #7
    GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2023
    Şakaysa bu, çok güldüm kjasdlfj
  • 12-07-2022, 04:10:34
    #8
    onu da ülkede üretmeye başlarsak 3-5 sene sonra ya tatara yada araplara satılır devamlılığı bizde kalmaz
  • 12-07-2022, 09:15:33
    #9
    Türkiye üretirse daha iyisini üretir.