Başlıkta belirttiğim gibi neden sivil drone üretim işine girmiyoruz ?
Özellikle Baykar savunma dünyada iha siha konusunda ön planda iken neden dji gibi bir firma kurulmuyor bunu çok merak ediyorum açıkçası.
Dji yıllık 18 milyon yuan kazanıyor. Hadi biz yüzde 10 pay aksak yine yeter diye düşünüyorum.
Sadece Baykar da değil en az 5 6 adet bu konuda iş yapan firma var.
Bu soru ilk benim aklıma gelmemiştir ama bu sorunun cevabını hep merak ediyorum açıkçası