• 10-07-2022, 02:54:59
    #10
    Gece 3 ve düşündüren bir konu.. Herkes için aynı şey geçerli değil mesela ben uyurken aksine yorgan battaniye vs rahatsız olurum boğuyor hissi verir bana.. Ama dediğine cevap olarak sanırım biraz psikolojik birşey gibi..
  • 10-07-2022, 02:55:47
    #11
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oramız buramız açılmasın diye bence + gece sabaha karşı hava soğuyor soğuktan uyanmamak için şahsen ben tek kaldığımda hava çok sıcaksa üzerimi örtmüyorum.
    benim oda sıcaklığım max 2-3° oynuyor. dolayısıyla vücut ısısı açısından herhangi bir örtüye ihtiyacım yok. ama örtü ararken saatlerce uyuyamadığımı biliyorum. acaba bize yıllardır dayatılan şehir efsanelerinden biri mi diye aklımdan geçmiyor değil.
  • 10-07-2022, 02:55:53
    #12
    çocukluğumuzdan beri bize hep uyurken üstümüze bir şey örtmemiz söylendi. yani Pavlov’un köpeğinin yemek ve zili bağdaştırması gibi biz de uyku ve battaniye arasında bir ilişki kurduk. üstümüzde bir şey örtülünce uykuya daha kolay daldık
  • 10-07-2022, 02:56:51
    #13
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece 3 ve düşündüren bir konu.. Herkes için aynı şey geçerli değil mesela ben uyurken aksine yorgan battaniye vs rahatsız olurum boğuyor hissi verir bana.. Ama dediğine cevap olarak sanırım biraz psikolojik birşey gibi..
    evet bende çok rahatsız oluyorum, ancak üzerim örtünmediği zaman yarım saat kırk dakika sonra uyanıyorum.
  • 10-07-2022, 02:58:03
    #14
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çocukluğumuzdan beri bize hep uyurken üstümüze bir şey örtmemiz söylendi. yani Pavlov’un köpeğinin yemek ve zili bağdaştırması gibi biz de uyku ve battaniye arasında bir ilişki kurduk. üstümüzde bir şey örtülünce uykuya daha kolay daldık
    evet, bana en mantıklı gelen yorumlardan biri. ancak bu işin bir kaynağı olmalı bence, psikoloji ile ilgilenen bir forum üyemiz bence cevaplandırabilir. biraz beyin fırtınası yapmanın kimseye zararı yok
  • 10-07-2022, 02:59:12
    #15
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitirmem gereken bir iş var ve yarım saattir bunu düşünüyorum.
    • cleiner
    • bakis
    • socidev
    cleiner, bakis ve socidev bunu beÄŸendi.
    3 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 10-07-2022, 02:59:41
    #16
    bence pek bir işe yaramıyor yok geçen yanımda hamam böceğiyle uyandım
  • 10-07-2022, 03:06:54
    #17
    Bende ikinci bir yastık olmadan uyuyamıyorum mesela bunun bilimsel açıklaması var mıdır?
  • 10-07-2022, 03:08:49
    #18
    Uyuyanin ustune kar yagar derler. 😁