Gece 3 ve düşündüren bir konu.. Herkes için aynı şey geçerli değil mesela ben uyurken aksine yorgan battaniye vs rahatsız olurum boğuyor hissi verir bana.. Ama dediğine cevap olarak sanırım biraz psikolojik birşey gibi..
evet bende çok rahatsız oluyorum, ancak üzerim örtünmediği zaman yarım saat kırk dakika sonra uyanıyorum.