akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oramız buramız açılmasın diye bence + gece sabaha karşı hava soğuyor soğuktan uyanmamak için şahsen ben tek kaldığımda hava çok sıcaksa üzerimi örtmüyorum.
benim oda sıcaklığım max 2-3° oynuyor. dolayısıyla vücut ısısı açısından herhangi bir örtüye ihtiyacım yok. ama örtü ararken saatlerce uyuyamadığımı biliyorum. acaba bize yıllardır dayatılan şehir efsanelerinden biri mi diye aklımdan geçmiyor değil.