Merhabalar, uzun zamandır almak istedigim motor için kredi ve biraz birikim ile ucu ucuna bütçem yetiyor sayılır.
R25 alacagım eski kasalar fakat fiyatlar aniden uçtu yeni kasaları almam artık imkansız gibi eski kasalarda zorlayarak alabilirim.
Sorum ise sizce beklemeliyim motor fiyatları kışın düşüyor diyorlar ne kadarlık düşüş oluyor? Düşer mi ya da? Bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim
Motor almak ya da beklemek?
34
●758
- 07-07-2022, 16:45:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Motosiklet alt coin gibi. Araba fiyatı arttıkça, motosiklete talep arttığı için, o da artıyor. Tatil zamanı araç ihtiyacı artınca piyasa hareketlendiği için daha yükseğe gidiyor ama araç yokluğunda çok kişi motosiklete yüklendi. Düşeceğini sanmam.
- 07-07-2022, 16:46:42Şuan herkesin kafası fiyat arttırmaya çalışıyor. Düşürme gibi bir niyetleri yok kimsenin. Dolar olmuş 17.5₺ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2022, 16:58:55Beklerim fakat azalmak yerine dahada artar diye endişeleniyorum.MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle