Merhabalar, uzun zamandır almak istedigim motor için kredi ve biraz birikim ile ucu ucuna bütçem yetiyor sayılır.
R25 alacagım eski kasalar fakat fiyatlar aniden uçtu yeni kasaları almam artık imkansız gibi eski kasalarda zorlayarak alabilirim.
Sorum ise sizce beklemeliyim motor fiyatları kışın düşüyor diyorlar ne kadarlık düşüş oluyor? Düşer mi ya da? Bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim