• 07-07-2022, 01:12:03
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir kaç önce iki kardeşim abd ye kaçak gitti. Ben ise ABD den mesleki denklik aldım. Yani mesleğimin orada geçerli olduğuna dair belge. Bir yıl içinde ben de ABD ye gitmek istiyorum ama yasal olarak. Vizede sorun yaşar miyim acaba bilgisi olan var mi?
  • 07-07-2022, 01:13:44
    #2
    joseph34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar bir kaç önce iki kardeşim abd ye kaçak gitti. Ben ise ABD den mesleki denklik aldım. Yani mesleğimin orada geçerli olduğuna dair belge. Bir yıl içinde ben de ABD ye gitmek istiyorum ama yasal olarak. Vizede sorun yaşar miyim acaba bilgisi olan var mi?
    Bildiğim kadarıyla gidemezsiniz hocam
  • 07-07-2022, 01:26:12
    #3
    Normal şartlarda bile ABD vizesi çok zor. Kardeşimin nişanlısı Amerikalı, düğünü orada yapamıyoruz vize çıkmıyor. Senin iş zor hocam. WAT vs ayarlayıp kapağı at yoksa gidemezsin.
  • 07-07-2022, 02:05:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Denemeni tavsiye ederim ama systemde bilgileri girdiklerinde buyuk ihtimalle kardesinizin soyisim benzerligi gorunecektir burada kocalari kacak olup esleri vize alamayanlar var ama umutsuzluga kapilmayin belki bir ihtimal zaten red alacaksan diger butun vize turlerinede basvuru yapsan red alirsin elindeki mevcut olanla dene sansini .