Merhaba arkadaşlar bir kaç önce iki kardeşim abd ye kaçak gitti. Ben ise ABD den mesleki denklik aldım. Yani mesleğimin orada geçerli olduğuna dair belge. Bir yıl içinde ben de ABD ye gitmek istiyorum ama yasal olarak. Vizede sorun yaşar miyim acaba bilgisi olan var mi?