• 07-07-2022, 00:48:55
    #10
    Beni oralı biri Manavgat Alanya ve Antalya'da gezdirdi ancak onsuzda çıktım ve daha fazla yerler gezdim. Gezilecek yerleri araştırıp haritadan işaretleyip devam ettim güzel geçti.
  • 07-07-2022, 00:50:07
    #11
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zarardan kasıt nedir hocam? başımı derde sokmam da maksat f/p bi tatil. gidip yüzmek gibi bir hataya düşmem. yüzme havuzları burada da var
    herkesin tuttuğu kendine işte benim de anladığım farklı şeyler olmuş saat den vs. bahsedince

    antalya merkez den bahsedecek olursak,

    görebileceğin tarihi mekan olarak kale içi ve liman var,
    falezlerin manzarası güzeldir oradan intihar eden maalesef çok duyduk

    plaj yerleri istersen konyaaltı baya gelişmiş durumda, ek olarak dev akvaryum var.

    lara daha çok döviz kazanmaya yönelik bi bölge ve pek ahım şahım şeyler yok laraya gitmeye yakın ışıklar denilen cadde var, yakınında bir park / atatürk evi var.

    kepez balkon, kepez üstü üzerinden antalyayı seyredebilirsin

  • 07-07-2022, 02:38:37
    #12
    ben ülkenin biçok yerine gittim.giderken yada dönüşte yanımda genelde birileri olsada,gittigim yerlerde çogunlukla tek başıma gezdim.sen,tek başına sıkılmam filan diyorsan heryer gezilir yani