Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zarardan kasıt nedir hocam? başımı derde sokmam da maksat f/p bi tatil. gidip yüzmek gibi bir hataya düşmem. yüzme havuzları burada da var
herkesin tuttuğu kendine işte benim de anladığım farklı şeyler olmuş saat den vs. bahsedince

antalya merkez den bahsedecek olursak,

görebileceğin tarihi mekan olarak kale içi ve liman var,
falezlerin manzarası güzeldir oradan intihar eden maalesef çok duyduk

plaj yerleri istersen konyaaltı baya gelişmiş durumda, ek olarak dev akvaryum var.

lara daha çok döviz kazanmaya yönelik bi bölge ve pek ahım şahım şeyler yok laraya gitmeye yakın ışıklar denilen cadde var, yakınında bir park / atatürk evi var.

kepez balkon, kepez üstü üzerinden antalyayı seyredebilirsin