• 01-07-2022, 00:33:38
    #1
    Yeğenim geçen yakın olmayan bir hastaneye gitti göz muayenesi için. Doktorun verdiği reçeteyi kaybetmiş.
    Eczaneye gitmiş, doktorun verdiği reçete eczacı görememiş sistemde. E-Nabızda varmıdır?
  • Kabul Edilen Cevap
    • A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Yeğenim geçen yakın olmayan bir hastaneye gitti göz muayenesi için. Doktorun verdiği reçeteyi kaybetmiş.
      Eczaneye gitmiş, doktorun verdiği reçete eczacı görememiş sistemde. E-Nabızda varmıdır?
      E-nabızda mevcut hocam orada

      Hastane ziyaretlerime TIkla
      Detayı Görüntüle De
      Oradan yana Kaydır Receteler Mevcut
  • 01-07-2022, 00:34:56
    #2
    yoktur hastaneye gidip baktırması gerekli. doktora görünmesine gerek yok. sekreteri halleder hemen. yada hastaneye yakın eczaneye gidin onlar iki dakkada hallediyorlar.
  • 01-07-2022, 00:36:33
    #3
    Ezcanelerde görebiliyor, doktorlarda.
  • 01-07-2022, 00:37:44
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeğenim geçen yakın olmayan bir hastaneye gitti göz muayenesi için. Doktorun verdiği reçeteyi kaybetmiş.
    Eczaneye gitmiş, doktorun verdiği reçete eczacı görememiş sistemde. E-Nabızda varmıdır?
    E-nabızda mevcut hocam orada

    Hastane ziyaretlerime TIkla
    Detayı Görüntüle De
    Oradan yana Kaydır Receteler Mevcut
  • 01-07-2022, 00:38:36
    #5
    Görünüyor diye biliyorum
  • 01-07-2022, 00:39:58
    #6
    SMS olarak görünmediyse e devlette e reçete numarası değil ilaçların adları yazıyor. Alo 183 destek alabilirsin. sana yardımcı olurlar.
    • A.AY
    A.AY bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-07-2022, 00:51:09
    #7
    eczanenin göremediğini e-nabizdan nasıl görceksiniz çok merak ettim.
  • 01-07-2022, 00:51:58
    #8
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eczanenin göremediğini e-nabizdan nasıl görceksiniz çok merak ettim.
    Her reçete enabıza düşmesi gerekmiyor mu?
  • 01-07-2022, 00:53:31
    #9
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her reçete enabıza düşmesi gerekmiyor mu?
    e-nabiza düşen her reçete elbette görülüyor elbette. ama eczane de görür. orda yoksa orda da yoktur.