şuan bakıyorum,e-nabızda reçete görünüyor.reçete numarasıda var,doktorun yazdıgı ilaçlarda.hatda o an farketmemişim,doktorun yazdıgı ilacın aynısı yokmuş elinde.belliki elindeki muadili denen ilaçtan vermiş eczacı bana.doktorun yazdıgı ilaç ismi farklı,eczacının bana verdigi farklı imiş ama benim burada gördügümü,eczacının görmeme ihtimali yok bence.demekki sisteme düşmemiş o.