• 30-06-2022, 18:07:46
    #19
    Hocalarım işten girdi çıktı olayı şu şekilde olmuş
    Ben önceden diğer dükkanlarında çalışıyordum orası tehlikesiz diye geçiyordu aynı firmanın diğer dükkanı tehlikeli ve sıkıntı biraz oraya geçişimi ve herhangi bir hakkımı kaybetmediğimi istersen sgk yıda arayıp öğrenebilirsin hatta maaşıma zam yaptıklarını söylediler fakat benre Eylül ekim gibi ayrılacağımı söyledim :/
  • 30-06-2022, 19:04:11
    #20
    ERP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk dava edin.
    İşin aslı öyle değilmiş ne olacak şimdi?
  • 30-06-2022, 19:05:27
    #21
    ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunların hepsi aynı yüzüne gülerler arkandan iş yaparlar şikayet edin isteğim dışı işlem yaptılar diye (Girdi Çıktı) yoksa ilerde hak kaybına uğrarsın.
    Arkadaşın ifadesine göre durum öyle çıkmadı.
  • 30-06-2022, 20:48:11
    #22
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten kendisi işten çıkacak neyin tazminatı
    Hakikaten ya konudaki yorumları okuyunca algılayamadım bir an kim kimi dava ediyor diye.

    Adam kendisi işten çıkacak zaten tazminat falan yok...
  • 30-06-2022, 20:59:43
    #23
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakikaten ya konudaki yorumları okuyunca algılayamadım bir an kim kimi dava ediyor diye.

    Adam kendisi işten çıkacak zaten tazminat falan yok...
    Ülkenin geneli böyle hocam
    Okumadan anlamadan hemen bir paragraftan ne anladıysa yada anlamak istediyse aceleyle yorum atayım derdindeler.
  • 30-06-2022, 23:39:21
    #24
    Herkes dava aç falan demiş ama konu sahibi kendisi istifa etmek istemiş ve tarih vermiş. Firma ihbar ve kıdem tazminatı niye versin ki
  • 01-07-2022, 10:53:25
    #25
    Bu taktik bana vestelden tanıdık geliyor