Hocalarım işten girdi çıktı olayı şu şekilde olmuş
Ben önceden diğer dükkanlarında çalışıyordum orası tehlikesiz diye geçiyordu aynı firmanın diğer dükkanı tehlikeli ve sıkıntı biraz oraya geçişimi ve herhangi bir hakkımı kaybetmediğimi istersen sgk yıda arayıp öğrenebilirsin hatta maaşıma zam yaptıklarını söylediler fakat benre Eylül ekim gibi ayrılacağımı söyledim :/
İşten çıkartıldım ?
24
●1.950
- 30-06-2022, 19:04:11İşin aslı öyle değilmiş ne olacak şimdi?ERP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2022, 19:05:27Arkadaşın ifadesine göre durum öyle çıkmadı.ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2022, 20:48:11Hakikaten ya konudaki yorumları okuyunca algılayamadım bir an kim kimi dava ediyor diye.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam kendisi işten çıkacak zaten tazminat falan yok... - 30-06-2022, 20:59:43Ülkenin geneli böyle hocamGwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okumadan anlamadan hemen bir paragraftan ne anladıysa yada anlamak istediyse aceleyle yorum atayım derdindeler.