Hocalarım işten girdi çıktı olayı şu şekilde olmuş
Ben önceden diğer dükkanlarında çalışıyordum orası tehlikesiz diye geçiyordu aynı firmanın diğer dükkanı tehlikeli ve sıkıntı biraz oraya geçişimi ve herhangi bir hakkımı kaybetmediğimi istersen sgk yıda arayıp öğrenebilirsin hatta maaşıma zam yaptıklarını söylediler fakat benre Eylül ekim gibi ayrılacağımı söyledim :/