• 30-06-2022, 11:33:33
    #1
    Bir akraba ev aldığı için arabasını satıyor. Benim aklımda araba almak yoktu ama kayınbirader aradı almak isterseniz temiz araba diye. Normalde piyasası 50k+ filan baktım. Sana 45 e verdiririm diyor. 1,5-2k masrafı varmış. O da yaptırmak şart değil keyfine bağlı dedi. Otomatik kilit vs.

    En son böyle bir arabayı dedem kullandı 96 modelini. O da sevmedi birkaç ay sonra sattı. Masrafı çok çıkıyormuş. Parçası vs pahalı diyor.

    Neyse özetle bu araç alınır mı? Hali hazırda param yok, bir miktar altın var kalanını da kredi çekmeyi düşünüyorum alacak olursam
  • 30-06-2022, 11:37:50
    #2
    Sanayide çok iyi arkadaşların yoksa tavsiye etmem ,
  • 30-06-2022, 11:40:19
    #3
    Kurumsal Üye
    ****** falan uğraşma hele bu piyasada 45 bine alacağın arabadan hayır gelmez en kotu motosiklet ,50 bin lira düşün yani
  • 30-06-2022, 11:42:27
    #4
    Hocam 2015 modellere bakarken bile eski mi acaba diye düşünüyoruz, siz 94 model araç alarak hem maddi hemde güvenlik açısından kendinizi riske atıyorsunuz. Tavsiye etmem.
  • 30-06-2022, 11:47:06
    #5
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2015 modellere bakarken bile eski mi acaba diye düşünüyoruz, siz 94 model araç alarak hem maddi hemde güvenlik açısından kendinizi riske atıyorsunuz. Tavsiye etmem.
    yanıltmayın insanları.
    94 model olunca neden güvenliksiz oluyor ?
    2022 egea'dan daha sağlam olan 94 model araçlar piyasada bolca var hem de bir çok markada var.

    güvenliksiz yada iyi köyü olarak marka modele göre değişir yıla göre genelleme yapılamaz bu her modelde böyledir.
  • 30-06-2022, 11:48:56
    #6
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir akraba ev aldığı için arabasını satıyor. Benim aklımda araba almak yoktu ama kayınbirader aradı almak isterseniz temiz araba diye. Normalde piyasası 50k+ filan baktım. Sana 45 e verdiririm diyor. 1,5-2k masrafı varmış. O da yaptırmak şart değil keyfine bağlı dedi. Otomatik kilit vs.

    En son böyle bir arabayı dedem kullandı 96 modelini. O da sevmedi birkaç ay sonra sattı. Masrafı çok çıkıyormuş. Parçası vs pahalı diyor.

    Neyse özetle bu araç alınır mı? Hali hazırda param yok, bir miktar altın var kalanını da kredi çekmeyi düşünüyorum alacak olursam
    aracı görmen gerekli.
    gerçekten temizse kaporta çürüğü yoksa iç aksamlar temiz yerindeyse alabilirsin.

    motor işi zaten çözülür.
    ama haddinden fazla çok yakıyor bunu bilerek al lütfen
  • 30-06-2022, 11:49:35
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok yaşlı araba hocam istediği kadar temiz olsun sanayiden çıkamazsınız.Allah korusun kazası var bu işin can güvenliğinizin de güvende olacağını sanmıyorum o arabayla.Eğer yatırım olsun araba fiyatları daha çok artacak alayım köşede dursun kullanmam zaten diye almak istiyorum diyorsanız orası ayrı tabi.
  • 30-06-2022, 11:51:55
    #8
    Amerikan arabası hocam bi adam akıllı çeki düzen verirseniz çok masraf çıkartmaz ama masraf çıkartmaması için biraz masraf etmeniz gerekiyor biraz daha indirim talep edin

    Ama bana soracak olursanız o fiyat bandında tofaş almanız daha sağlıklı olur
  • 30-06-2022, 11:53:37
    #9
    Kurumsal PLUS
    Hayır alma kesinlikle. Parçaları zor bulunuyor. Yok denecek kadar az. Elimizde vardı parçasını Bulgaristandan getirttik o kadar yok. Çıkardık elimizden sonra.
    Edit: parçası pahalı. Deli yol tutar çokta sağlam araba ama dediğim gibi parça problemi herşeye bedel