Bir akraba ev aldığı için arabasını satıyor. Benim aklımda araba almak yoktu ama kayınbirader aradı almak isterseniz temiz araba diye. Normalde piyasası 50k+ filan baktım. Sana 45 e verdiririm diyor. 1,5-2k masrafı varmış. O da yaptırmak şart değil keyfine bağlı dedi. Otomatik kilit vs.

En son böyle bir arabayı dedem kullandı 96 modelini. O da sevmedi birkaç ay sonra sattı. Masrafı çok çıkıyormuş. Parçası vs pahalı diyor.

Neyse özetle bu araç alınır mı? Hali hazırda param yok, bir miktar altın var kalanını da kredi çekmeyi düşünüyorum alacak olursam