Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok yaşlı araba hocam istediği kadar temiz olsun sanayiden çıkamazsınız.Allah korusun kazası var bu işin can güvenliğinizin de güvende olacağını sanmıyorum o arabayla.Eğer yatırım olsun araba fiyatları daha çok artacak alayım köşede dursun kullanmam zaten diye almak istiyorum diyorsanız orası ayrı tabi.