Yönetim Bilişim Sistemleri
8
●402
- 27-06-2022, 15:36:31Yönetim Bilişim Sistemleri, bölüm hakkında araştırma yaptım. Şuan Sakarya üniversitesi düşünüyorum. Bölüm hakkında okuyanlar fikirlerini yazabilirmi? İş imkanları nasıl Türkiyede?, (Yurtdışı düşünüyorum Almanya) mezun olduktan sonra. Birçok olumlu söylenti var. Ama birçok olumsuz söylentide var. İş bulma ve üniversite eğitim hakkında. Görüşlerinizi bekliyorum.
- 27-06-2022, 15:41:30X özel üniversitede tam burslu olarak YBS okuyorum. 2. sınıfa geçtim. Buna hitaben birkaç durumdan bahsedeyim.
Öncelikle isminden dolayı çok ön yargıyla karşılaşabilirsin. Evet diğer bölümler gibi karizmatik bir ismi yok ve sürekli olarak "Hmm" sesini duyabilirsin
Genel itibariyle bölüm kapsamında yazılım, işletme, ekonomi, muhasebe, veri, istatistik, araştırma yöntemleri, veri ve siber hukuku, bilgi ve sağlık teknolojileri, pazarlama... gibi birçok alanı birden alıyorsunuz. Bir tık da üniversitenizin size sunduğu programa bağlı bunlar. Ancak genel itibari ile yazılım + iktisadi taraf olarak belirtebilirim.
İş dünyasına girişin bir tık daha kolay oluyor. Özellikle işverenler artık çalışanının birkaç farklı alanda da başarılı olmasını istiyor. Bunun için de avantajlı oluyorsun. Yazılıma saplanıp kalma bu nedenle, iktisadi tarafını da kas. 1. sınıfta her şeyin temelini veriyorlar. Çok fazla kasma. Bu zaman müddetince kodlama dillerinin mantığını kavramaya çalış.
Staj olayını da LinkedIn'den çözebilirsin. Şu anda ben de kurumsal bir firmada (eğitim ve sektörde en bilindiklerden) çalışıyorum. Bölüm kapsamında öğrendiğim bazı bilgiler şu anda işime yarıyor.
Başarılar şimdiden
Bölüm hakkında yazdığım yazım: Yönetim Bilişim Sistemleri - 27-06-2022, 15:45:40Bölüm çok fazla alan var. Kendimizi geliştirirsek, İyi kariyer yapabilirmiyiz? Bilişim alanı ile ilgili meslekler gelecek önü açık.
hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-06-2022, 15:46:59Hangi pozisyonda işe girdi hocamEsatt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2022, 16:03:26Bilgisayar programcılığı bölümü mezunuyum, genelde 2 yıllık programlarda temel veriyorlar.
Öncelikle belirtmem lazım front end mi back end mi yapmak istiyorsun onun kararını verip 1 konuya yoğunlaşman daha iyi 1ini çözdüğün zaman diğerini yavaş yavaş öğrenirsin.
ilk söyleyeceğimi son olarak yazıyorum. Kesinlikle ve kesinlikle ingilizceyi iyi derecede öğren, Almanya istiyorsan almanca da öğren okul bitmeden en azından ingilizceyi öğren.
Şimdiden başarılar diliyorum.
