• 26-06-2022, 02:48:52
    #1
    Merhabalar,

    Bu sabah (pazar günü) İstanbul'dan - Giresun'a eşya (3 adet 60x40x40 koli) göndermem lazım fakat kargo şirketleri sanırım çalışmamakta.

    Çözüm olarak otobüs firmasini önerdiler, onunla ilgili;
    (Yer Alibeyköy otogarı olacak)

    1. 3 koliyi otobüs alır mı?
    2. Ücreti ne olur?

    Bilgisi olan arkadaşlar varsa çok makbule olur.

    Iyi forumlar dilerim.
  • 26-06-2022, 02:50:56
    #2
    Hocam koliler büyük sayılır tahminen 150-200 alırlar. Muavin ve şoförün insiyatifi tamamen
  • 26-06-2022, 02:51:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kargo kısmını MNG ve yurtiçi çözebiliriz pazartesi olur ama en iyi ihtimalle
  • 26-06-2022, 02:52:15
    #4
    Cryptobozum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam koliler büyük sayılır tahminen 150-200 alırlar. Muavin ve şoförün insiyatifi tamamen
    Aslında ücreti çok önemli değil de (yine de sordum) , alıp almamaları risk olacak
  • 26-06-2022, 02:53:14
    #5
    Hocam biraz mırın kırın ederler belki ama alırlar kesin
  • 26-06-2022, 02:53:39
    #6
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo kısmını MNG ve yurtiçi çözebiliriz pazartesi olur ama en iyi ihtimalle
    Hocam yarın evden gidiyorum 1 haftalığına, birden isim çıktı, o yüzden pazar halletmem lazım mecburen.
  • 26-06-2022, 02:58:52
    #7
    Otobüs muavinini bulun. Kardeş al sana 200 lira deyin. Karşı taraf gelene kadar otobüsü bile kaldırmaz.
    Ama otobüs yazıhanesine giderseniz. 2 bilet kestirir size. Bedeli ne ise onu alır.
  • 26-06-2022, 03:12:27
    #8
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otobüs muavinini bulun. Kardeş al sana 200 lira deyin. Karşı taraf gelene kadar otobüsü bile kaldırmaz.
    Ama otobüs yazıhanesine giderseniz. 2 bilet kestirir size. Bedeli ne ise onu alır.
    Teşekkürler hocam bunu deneyeceğim