Merhabalar,
Bu sabah (pazar günü) İstanbul'dan - Giresun'a eşya (3 adet 60x40x40 koli) göndermem lazım fakat kargo şirketleri sanırım çalışmamakta.
Çözüm olarak otobüs firmasini önerdiler, onunla ilgili;
(Yer Alibeyköy otogarı olacak)
1. 3 koliyi otobüs alır mı?
2. Ücreti ne olur?
Bilgisi olan arkadaşlar varsa çok makbule olur.
Iyi forumlar dilerim.
Şehirlerarası Kargo Hk.
7
●122
- 26-06-2022, 02:50:56Hocam koliler büyük sayılır tahminen 150-200 alırlar. Muavin ve şoförün insiyatifi tamamen
- 26-06-2022, 02:52:15Aslında ücreti çok önemli değil de (yine de sordum) , alıp almamaları risk olacakCryptobozum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2022, 02:53:39Hocam yarın evden gidiyorum 1 haftalığına, birden isim çıktı, o yüzden pazar halletmem lazım mecburen.AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2022, 02:58:52Otobüs muavinini bulun. Kardeş al sana 200 lira deyin. Karşı taraf gelene kadar otobüsü bile kaldırmaz.
Ama otobüs yazıhanesine giderseniz. 2 bilet kestirir size. Bedeli ne ise onu alır. - 26-06-2022, 03:12:27Teşekkürler hocam bunu deneyeceğimomerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle