Merhabalar,

Bu sabah (pazar günü) İstanbul'dan - Giresun'a eşya (3 adet 60x40x40 koli) göndermem lazım fakat kargo şirketleri sanırım çalışmamakta.

Çözüm olarak otobüs firmasini önerdiler, onunla ilgili;
(Yer Alibeyköy otogarı olacak)

1. 3 koliyi otobüs alır mı?
2. Ücreti ne olur?

Bilgisi olan arkadaşlar varsa çok makbule olur.

Iyi forumlar dilerim.