Merhabalar,
Bu sabah (pazar günü) İstanbul'dan - Giresun'a eşya (3 adet 60x40x40 koli) göndermem lazım fakat kargo şirketleri sanırım çalışmamakta.
Çözüm olarak otobüs firmasini önerdiler, onunla ilgili;
(Yer Alibeyköy otogarı olacak)
1. 3 koliyi otobüs alır mı?
2. Ücreti ne olur?
Bilgisi olan arkadaşlar varsa çok makbule olur.
Iyi forumlar dilerim.