• 26-06-2022, 00:17:57
    #1
    Evvveetttt, 2-3 cümlede buradan yazalım… ✍🏻
    Her şeyin bir sonu olduğu gibi üniversite dönemimizinde sonuna geldik. Acısıyla tatlısıyla dopdolu 4 yıl…
    An itibariyle Bartın Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü mezunu oldum.
    Zordu, stresliydi, yorucuydu, Aynı şekilde güzeldi, eğlenceliydi ve heyecanlıydı. Acısıyla tatlısıyla fazlasıyla anı birikti. Tek tek yaşandı ama tek tek ne anlatılır nede yazılır. Hayallerime giden merdivenin bir basamağıydı, tamamlandı.
    Şimdi sıra bir sonraki basamakta…
    Bundan sonra ne olacak diye sormayın!
    Her bir son yeni bir başlangıçtır. 💪
    İzleyelim, görelim, yaşayalım…😎
  • 26-06-2022, 00:20:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun
  • 26-06-2022, 00:20:27
    #3
    Hakkınız da hayırlısı olsun hocam umarım geleceğiniz parlak olur
  • 26-06-2022, 00:20:57
    #4
    Öncelikle hayırlı olsun. Nice üniversite mezunları var migrosta sipariş topluyorlar.
    Umarım bahtınız güzel olur. Umarım en iyisi olur.
    • FurkişTV
    • MehmetSapmaz
    • cenkkarakol
    FurkişTV, MehmetSapmaz ve cenkkarakol bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 26-06-2022, 00:21:10
    #5
    Üniversiteyi sadece kişisel gelişim için kullandım, derslere hiç önem vermedim. +4 yıl ekstra uzatma ile bitirdim. Gram pişmanlığım yok, hayatını yaşamadan okuyup bölümüyle alakasız tonla işsiz üniversiteli arkadaşlarımı gördükçe iyi ki!!! diyorum.

    Hayalleriniz var, umarım hayat Türkiye'de sizi yanıltır ve hayallerinize kavuşursunuz. Üniversitenin bitmesi üzüntü verici bir şey. Gerçek hayata başlıyorsunuz, artık sizden beklentiler var.
  • 26-06-2022, 00:21:31
    #6
    Hayırlı olsun, gerçek hayata hoş geldiniz )
  • 26-06-2022, 00:21:39
    #7
    Hayırlı olsun
  • 26-06-2022, 00:21:42
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun hocam. Bundan sonra nice başarılara imza atmanız dileğiyle...
  • 26-06-2022, 00:22:49
    #9
    Mutlu ve kazançlı bir yaşam sizi bekler umarım,