Üniversiteyi sadece kişisel gelişim için kullandım, derslere hiç önem vermedim. +4 yıl ekstra uzatma ile bitirdim. Gram pişmanlığım yok, hayatını yaşamadan okuyup bölümüyle alakasız tonla işsiz üniversiteli arkadaşlarımı gördükçe iyi ki!!! diyorum.
Hayalleriniz var, umarım hayat Türkiye'de sizi yanıltır ve hayallerinize kavuşursunuz. Üniversitenin bitmesi üzüntü verici bir şey. Gerçek hayata başlıyorsunuz, artık sizden beklentiler var.